In discutii turistice travel

DISCUTII TURISTICE : Cavaleri si domnite la Festivalul medieval de la Sibiu

Hello everybody!


Ce mi faceti voi? Eu , ma tot mir cand imi dau seama cat de repede trece timpul, vad lucrul asta cel mai usor cand mai postez cate ceva pe blog...si observ cat de mult timp trece intre doua postari. Sincer, chiar imi pare rau, credeti-ma ca mi-as dori tare mult sa pot fi mai activa de atat...dar pur si simplu nu am timp sa scriu mai des.
Revenind la postarea de azi: rubrica DISCUTII TURISTICE am vazut-o pe alte cateva bloguri, dar prima si prima data pe blogul Federovei, de care v-am mai scris de cateva ori. Imi place mult ideea , ma bucur cand citesc lucruri pe care nu le stiu...si vad fotografii din locuri pe care nu le-am vazut niciodata.
Mi-am propus de mult sa incep aceasta rubrica , insa am tot amanat-o...din lipsa de timp, sau chef de scris...u know.
Totusi , acum m-am hotarat sa o incep .....dupa vizita de weekendul trecut, din centrul istoric al Sibiului( cum altfel va imaginez ca o sa pot inaugura rubrica mea?:))))
Spre rusinea noastra, fara sa stim ca atunci era organizat Festivalul medieval, am dat o fuga pena pe centru, pentru o plimbare ....si o poveste cu ceva prieteni la o terasa( superbe terasele din centru Sibiului in aceasta perioada). Cand am ajuns, ne-am dat seama de ceea ce se petrece iar pentru ca (noroc!!!) aveam aparatul foto in geanta..m-am gandit ca v-ar placea sa vedeti si voi cateva fotografii.

Enjoy!








Desi eu nu le-am vazut anul acesta, exact ca si in alti ani...s-a putut vedea parada cavalerilor...si a domnitelor (taaaare mult imi place momentul acesta- ies la plimbare o multime de oamnei imbracati in hainele din perioada medievala...mi se pare ca se integreaza atat de bine in locatie...i just love it!)



 Eh, cum arata ? :)
Au mai fost spectacole pirotehnice (de-a dreptul extraordinare!!)


...lupte cavaleresti, spectacole de dans, muzica si animatie stradala.
Cam asta a fost la Sibiu...weekendul trecut.


Va las cu o fotografie facuta la terasa, dupa ce ne plimbasem deja vreo 2 ore...in miros de migdale glazurate, vata pe bat ...

Sibiul meu iubit!


Pupici!!!

p.s- Weekendul urmator, adiiiikkk incepand de maine  Sibiul gazduieste Festivalul Olarilor :))))deeeeci, clar o sa vedeti ceva fotografii..mai ales ca nu trece nici un an fara ca noi sa nu ne cumparam ceva de acolo

Related Articles

1 comentarii:

Recent Post