In style style icon

STYLE ICON : Christine Centenera

Dragele mele,

Nu stiu cat de multe va spune numele style icon-ului ales pentru postarea de azi...insa cred eu ca merita toata atentia noastra. Eu recunosc ca nu stiam cine e pana cand am vazut o fotografie a ei pe super blogul (care chiaaar merita vazut, in caz ca a mai raman cineva care nu a facut asta) Garace Dore.
Mi s-a parut o femeie deosebit de frumoasa, cu trasaturi deosebite...asa ca am hotarat sa dau un search pe google , sa aflu mai multe despre ea.
Si...supriza! Am aflat ca este Fashion Editor al revistei Harper's Bazaar Australia...si se pare ca aproape fiecare aparitie a sa este extrem de stylish.
Deci, merita toata atentia noastra!

Enjoy pictures!

















Deci, ce parere aveti? Am avut dreptate?

Unul din aspectele care mie imi place foarte mult in ceea ce o priveste este naturaletea cu care combina elementele....este cu totul deosebita. Combina blanuri, tocuri si pantaloni sport..fara nici un fel de problema, le poarta natural...si parca ii vin atat de bine!
Ideea principala este ca are curaj si chiar nu se sperie de combinatiile indraznete....si bine face!
Majoritatea hainelor sunt simple insa le accesorizeaza de efect.



Aparent, Christine este o „iubitoare a tuturor obiectelor vestimentare cu tinte, detalii din metal si piele. De preferat, toate trei intr-unul!” Totodata, ea considera ca forma picioarelor sale este „un dar mostenit genetic, care ma impiedica sa port pantofi fara toc!” dupa cum a declarat ea in Harpes’s Bazaar.

Deci, prin urmare, in majoritatea aparitilor o vom vedea etalandu-si cate o pereche de pantofi din frumoasa colectie pe care o are. Eu marturisesc ca ...imi plac fooooarte mult cam toate perechile de pantofi pe care le-am vazut in tinutele sale. Uite cateva exemple:


Ok...o chestie oarecum ciudatica...din punctul meu de vedere e faptul ca in majoritatea fotografiilor o vedem fara ...geanta. A-ti observat asta? Probabil nu pune mare pret pe ele, ci doar pe telefonul si pe agenda pe care vad eu ca le cam poarta ...peste tot.


Machiajul este simplu, i se potriveste de minune....si este chiar pe gustul meu. De altfel, pot spune ca  este foarte asemanator cu ceea ce port eu in cele mai multe zile. Ten impecabil si machiaj subtil al ochilor. Like de la mine!:)



In final va spun ca mi-am descoperit urmatoarea tunsoare. Daca de vreo...5-6 ani (cred) cam de fiecare data cand ma tund aleg si un breton asimetric, acum m-am hotarat sa ii urmez stilul Christinei si sa nu il mai tund. Cred ca va fi bine, imi aduc aminte ca asa aveam parul cu muult timp in urma...si imi placea....pfff, oare de ce m-am razgandit? :))

Sper ca v-a placut postarea...si ca sunteti si voi de acord cu mine ca merita toata atentia noastra.
Aveti alte idei pentru rubrica mea? Ce nume a-ti vrea sa vedeti aici?


Va pup si va doresc o zi minunata!

info: www.perfecte.ro

Related Articles

6 comentarii:

  1. Intr-adevar nu exagereaza in combinatii, dar este foarte stilata si o adevarata sursa de inspiratie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca va place! Acum astept si alte idei...poate descopar cu ajutorul vostru pe cineva..nou, pentru mine, cel putin!:)

      Ștergere
  2. Chiar e superba si un adevarat style-icon!!

    RăspundețiȘtergere

Recent Post